Never Ending Games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

[ GZ ] People

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Leigh Stark
Administrator
Leigh Stark

Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 08-03-14

Character sheet
Gender: Male
Age: 30 years
Partner: Why fall in love when you can fall asleep?

[ GZ ] People Empty
BerichtOnderwerp: [ GZ ] People [ GZ ] People Emptyzo maa 16, 2014 3:37 am

Kill them.


That's what they told me to do, and killing is what I'm about to do.

Familie Voor dat Leigh echt helemaal af is heeft de man nog enkele zaken nodig, en dan vooral familie en dan vooral zijn kleine zusje. Je mag natuurlijk ook altijd een voorstel doen om een ander familielid te spelen, maar hij heeft maar 1 zusje en geen broers, dus nog een broer/zus spelen zal echter niet mogelijk zijn. Enkel wanneer je echt met een goed plot komt dat erachter kan zitten. Je bent helemaal vrij om te kiezen wat voor mensen de andere leden van zijn familie zijn, enkel heb ik enkele richtlijnen voor het zusje.

- Ze is altijd een vrolijk persoon geweest die ervan houd om anderen aan het lachen te brengen met haar grappen.
- Ze ziet er heel onschuldig uit, en dat is ze ergens ook. Leigh heeft haar bijna altijd zitten beschermen voor de wereld waarin ze leven  waardoor ze de gevaren soms net iets slechter kan inschatten.
- Ze is zeker een aardig en hulpvaardig iemand.
- In Leigh zijn sheet staat dat ze Yres noemt, maar dat mag veranderd worden.
- De twee waren echt heel close.
- Ze is 20 jaar omdat ze 10 jaar jonger is dan Leigh.

Voor de rest ben je helemaal vrij om te kiezen hoe dat ze is en hoe ze eruit ziet. Als je haar graag wilt spelen zou ik het onderstaande lijstje invullen. Ze wordt daarbij ook soms vermeld in [url=Leigh]Leigh[/url] zijn karakterkaart, dus daar kan je ook nog wat over haar te weten komen.

Heb je trouwens nog ideeën voor personages die iets met Leigh te maken kunnen hebben, of je hebt gewoon een leuk plot in je hoofd, aarzel dan niet om het te melden. Ik vind een plot hebben altijd geweldig, dus ik hoor de plotten graag.

Code:
[b]Naam:[/b]
[b]Karakter:[/b]
[b]Wat?[/b] Wat ben je van Leigh?
[b]Extra:[/b] Hier kan je al de rest plaatsen. Als je bv een idee hebt voor een Storyline kan je dat hier plaatsen.
[b]Faceclaim:[/b]

Terug naar boven Ga naar beneden
Jack Daniels
Class One Mutilant
Jack Daniels

Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Neverland

Character sheet
Gender: Male
Age: 24
Partner: My head is like a prison cell, all by myself. I'm waiting for a friend to come and break me out

[ GZ ] People Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] People [ GZ ] People Emptydo maa 20, 2014 6:58 am

Naam: Yres Stark
Karakter:
Yres is een levendig en vooral naïef meisje dat alleen door deze oorlog gaat. Ze is erg goed gelovig als haar een verhaal verteld word, maar ze is zeker niet dom. Yres wilt alles goed doen voor een ander en is daarom soms iets te lief voor andere. Ze leeft vooral in haar eigen wereldje waar alles perfect en liefdevol is. Niet omdat ze de echte wereld niet aan kan, maar vooral omdat ze droomt van een wereld waar alles normaal is. Waar haar broer nooit weg was gegaan en zij gewoon naar school kon en kon leren.
Yres maakt mensen graag aan het lachen en probeert altijd het positieve te zien van een situatie of van mensen. Ze is wat verlegen in het begin, maar als ze eenmaal opdreef is kan ze de oren van je hoofd praten.

Maar in dit schattige meisje zit ook een hoop woede naar het Capitool. Ze weet dan ook niet zo goed welke kant ze moet kiezen als het gaat om de mensen of om de mutilanten. Ze vind het namelijk ook de schuld van de mensen van de districten dat deze oorlog gekomen is. Als zij zich gedeisd hadden gehouden dan zou haar broer nooit naar het Capitool gehoeven. Die woede in haar is heel heftig, maar zal ze nooit laten zien. Maar zo af en toe komt het er uit in een woede uitbarsting.
(Ik moet hem nog wat uitbreiden c:)
Wat? Zusje van Leigh
Extra:
Een goed plot ga ik nog even bedenken. Ik zat er in elk geval aan te denken dat als Yres zou zien wat er met Leigh gebeurd is dat ze eerst heel erg gaat schrikken. Daarna zal ze weer zoals eerst Leigh volgen en gaan doen wat hij wilt, maar als ze af en toe haar woede uitbarstingen heeft dat ze uiteindelijk wel gaat vertellen dat het haar heel erg dwars zit en dat ze mensen best wel de schuld geeft.

Ik zat ook nog te denken (maar alleen als jij het er ook mee eens bent) dat Yres een kampement heeft opgebouwd met een aantal andere mensen en dat ze daar zieken mensen verzorgd en helpt en reizigers eten geeft en zo. Maar dat zij ook een gedeelte hebben in het kamp waar ze mensen van het capitool vast houden en die als slaaf gebruiken of martelen. Misschien dat Leigh haar om gaat praten dan en er voor zorgt dat ze gaat stoppen met mensen pijn te doen.
Faceclaim: Sky Ferreira 2de plaatje
Terug naar boven Ga naar beneden
Leigh Stark
Administrator
Leigh Stark

Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 08-03-14

Character sheet
Gender: Male
Age: 30 years
Partner: Why fall in love when you can fall asleep?

[ GZ ] People Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] People [ GZ ] People Emptyza maa 22, 2014 10:20 am

Oké, ik kan niet meer wachten x]
Alles is voor mij goed wat er in staat, ook het idee met de slaven, van mij mag je haar dus aanmaken c:

Dit topic zal open blijven voor de mensen die misschien nog een familielid willen spelen of gewoon een vriend willen zijn of een leuke verhaallijn in gedachten hebben!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack Daniels
Class One Mutilant
Jack Daniels

Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Neverland

Character sheet
Gender: Male
Age: 24
Partner: My head is like a prison cell, all by myself. I'm waiting for a friend to come and break me out

[ GZ ] People Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] People [ GZ ] People Emptyza maa 22, 2014 2:03 pm

Okay!! Ik zal haar morgen aanmaken!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




[ GZ ] People Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] People [ GZ ] People Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

[ GZ ] People

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Never Ending Games :: IN CHARACTER :: Panem Acts :: Adoptions-
[/size]