Never Ending Games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Panem Talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Volgende
AuteurBericht
Catelyn Carson
Class Two Mutilant
Catelyn Carson

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 22-03-14

Character sheet
Gender: Women
Age: 19
Partner: You think you can love me?

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 9:13 am

Leigh Stark schreef:
Eventjes de mensjes die ik wil gebruiken op een rijtje zetten, misschien dat ik er zo uit kom wie ik ga nemen etc. wss ga ik weer één of andere crazy dude maken x3

Panem Talk - Pagina 5 Spc41iPanem Talk - Pagina 5 29cngh1Panem Talk - Pagina 5 W2da89Panem Talk - Pagina 5 X4rpehPanem Talk - Pagina 5 A14t1y

Iwan Rheon !!!!

Terug naar boven Ga naar beneden
Loka Auditore
Class One Mutilant
Loka Auditore

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 19-03-14
Leeftijd : 27

Character sheet
Gender: F
Age: 20
Partner: Music exists to speak the words we can't express.

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 9:14 am

Eheh crazy dude, you must choose Dr. Banner itc. xd
Yush nog één plant en 4 foto's zoeken ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://asenia.actieforum.com
Leigh Stark
Administrator
Leigh Stark

Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 08-03-14

Character sheet
Gender: Male
Age: 30 years
Partner: Why fall in love when you can fall asleep?

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 9:18 am

Bij Dr. Banner moet ik denken aan The Hulk xD
Mandy He's Awesome right? 8D


Laatst aangepast door Leigh Stark op za maa 22, 2014 9:23 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset Greenleaf

Sunset Greenleaf

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 17-03-14

Character sheet
Gender: Female
Age: 16 years old
Partner: Haha... funny

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 9:23 am

Woow craaaasyy xD. Whoooo ik ben hyper en down en blij en verdrietig allemaal tegelijkm what the *** is happening?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Loka Auditore
Class One Mutilant
Loka Auditore

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 19-03-14
Leeftijd : 27

Character sheet
Gender: F
Age: 20
Partner: Music exists to speak the words we can't express.

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 9:27 am

Julya;; moodswitch --> puberteit ??
Lisa;; dat komt omdat 'ie ook de hulk is *facepalm* maar dat weet je wel xd
Hehe the avengers, waarin de hulk loki in de grond slaat xd puni god
Terug naar boven Ga naar beneden
http://asenia.actieforum.com
Leigh Stark
Administrator
Leigh Stark

Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 08-03-14

Character sheet
Gender: Male
Age: 30 years
Partner: Why fall in love when you can fall asleep?

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 9:30 am

I knew that, was enkel niet zeker of we het over dezelfde Banner hadden x]
In TA zijn Banner en Loki mijn favo's~
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset Greenleaf

Sunset Greenleaf

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 17-03-14

Character sheet
Gender: Female
Age: 16 years old
Partner: Haha... funny

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 9:32 am

@Assie; hmm dat kan miss wel... fijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Catelyn Carson
Class Two Mutilant
Catelyn Carson

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 22-03-14

Character sheet
Gender: Women
Age: 19
Partner: You think you can love me?

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 9:48 am

Lisa Dat is die zeker.

Oke met weet ik veel doe ik het slecht xD heb maar 44 punten Sad xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Loka Auditore
Class One Mutilant
Loka Auditore

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 19-03-14
Leeftijd : 27

Character sheet
Gender: F
Age: 20
Partner: Music exists to speak the words we can't express.

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 9:55 am

Lisa;; Loki, hawkeye, captain, en Thor zijn m'n favo's xd
Maar met de hulk is echt lachen xd
Julya;; ik weet hoe het is ;s

Good ik zal es beginnen met posten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://asenia.actieforum.com
Leigh Stark
Administrator
Leigh Stark

Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 08-03-14

Character sheet
Gender: Male
Age: 30 years
Partner: Why fall in love when you can fall asleep?

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 9:57 am

Thor is grappig, maar hij haalt mijn favo lijst niet xD Zelfde geld voor Captain c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loka Auditore
Class One Mutilant
Loka Auditore

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 19-03-14
Leeftijd : 27

Character sheet
Gender: F
Age: 20
Partner: Music exists to speak the words we can't express.

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 10:00 am

Nochtans is je faceclaim nu toch captain ? of nou ja, the winter soldier
Ik beluister het nu ook xd
https://www.youtube.com/watch?v=lHnAQCaTiA0&list=RD-g2tC6hPRjw ;p

thor is ook wel grappig vind ik, maar persoonlijk vind ik banner toch beter voor die grappige momenten xd
hoewel thor best goed speelt in the dark world xd
En loki vooral met z'n commentaar Xp
Terug naar boven Ga naar beneden
http://asenia.actieforum.com
Leigh Stark
Administrator
Leigh Stark

Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 08-03-14

Character sheet
Gender: Male
Age: 30 years
Partner: Why fall in love when you can fall asleep?

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 10:03 am

BUCKY! 8D Ben gewoon een grote fan van Sebastian Stan, but dit is dus niet Captain A. zelf he, die twee zijn nog steeds 2 verschillende personen x]
Go Loki! Hij was geweldig toen hij net uit zijn cel was~

Dat moment dat je post helemaal aan het falen is omdat je een nieuw personage wilt maar je geen goed idee hebt, en dat terwijl je meestal 100000de ideeën hebt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Loka Auditore
Class One Mutilant
Loka Auditore

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 19-03-14
Leeftijd : 27

Character sheet
Gender: F
Age: 20
Partner: Music exists to speak the words we can't express.

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 10:10 am

Ah nou ja, because, I saw captain when I searh winter soldier, en omgekeerd ook c:
Ah nja ik heb dan ook alleen maar TA en TDW gezien xd

Haha omg, door BUCKY te roepen dacht ik opeens aan Chucky xd
Niet dat ik die film al gezien heb maar goed. Ik ken horrors xd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://asenia.actieforum.com
Leigh Stark
Administrator
Leigh Stark

Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 08-03-14

Character sheet
Gender: Male
Age: 30 years
Partner: Why fall in love when you can fall asleep?

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 10:14 am

Ik heb er best al veel gezien, zeker de laatste tijd, ben helemaal in Marvel Mode xD

Ik hou echt van Horrors *3*
Terug naar boven Ga naar beneden
Catelyn Carson
Class Two Mutilant
Catelyn Carson

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 22-03-14

Character sheet
Gender: Women
Age: 19
Partner: You think you can love me?

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 10:26 am

Alleen nog geschiedenis en Catelyn is af dacht ik.

Eddit: Ze is af
Terug naar boven Ga naar beneden
Loka Auditore
Class One Mutilant
Loka Auditore

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 19-03-14
Leeftijd : 27

Character sheet
Gender: F
Age: 20
Partner: Music exists to speak the words we can't express.

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 10:39 am

Mandy;; doe zo voort c:
Lisa;; eheh heb ook ff zo'n momentje gehad hoor xd
En horror's zijn echt de max ;p zou eig es willen proberen om slenderman of amnesia te spelen, maar we hebben de games helaas niet ;s

Btw, ligt het aan actieforum, of ah forum zelf, maar waarom staat er [/size] onderaan het forum, in het linker hoekje onder new topic ?
Is me al eerder opgevallen, maar vergeten te zeggen xd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://asenia.actieforum.com
Leigh Stark
Administrator
Leigh Stark

Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 08-03-14

Character sheet
Gender: Male
Age: 30 years
Partner: Why fall in love when you can fall asleep?

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 10:49 am

Slenderman valt wel mee, na een tijdje in de spanning er ook af, het enige dat het eigenlijk eng maakt is de muziek als hij dichtbij is x3
Amnesia aan de andere kant is wel eng, zeker sommige custom stories, Slenderman kan je btw gewoon op het internet downloaden.
Maar ik ben echt fan van Saw, naja, enkel degene die door Leigh Whannell zijn gemaakt, en voor de rest al de horrors die echt eng zijn. De laatste die ik gezien heb was Sinister. Nu ben ik nog opzoek naar andere Horrors maar kan er geen goede meer vinden....

Omdat ik niet weet hoe ik dat weg moet krijgen en ik te lui ben om te vragen waar het aan kan liggen xD

Panem Talk - Pagina 5 Vip91s
Nhaaaw, he's so cute when he's sad *3*
Terug naar boven Ga naar beneden
Catelyn Carson
Class Two Mutilant
Catelyn Carson

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 22-03-14

Character sheet
Gender: Women
Age: 19
Partner: You think you can love me?

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 10:57 am

Iemand een topicje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Loka Auditore
Class One Mutilant
Loka Auditore

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 19-03-14
Leeftijd : 27

Character sheet
Gender: F
Age: 20
Partner: Music exists to speak the words we can't express.

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 11:06 am

lang verhaal xd:

Good ik zal maar beter es beginnen aan het topic ;s
Mandy, ik wil wel, maar ga nou juist beginnen met een topic op m'n forum, dus kan niet beloven dat ik vanaav eentje kan aanmaken ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://asenia.actieforum.com
Catelyn Carson
Class Two Mutilant
Catelyn Carson

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 22-03-14

Character sheet
Gender: Women
Age: 19
Partner: You think you can love me?

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 11:14 am

Ik zal straks even een topic maken.

Verwacht niet meteen te veel xD
begin posten zijn niet mijn beste
Terug naar boven Ga naar beneden
Leigh Stark
Administrator
Leigh Stark

Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 08-03-14

Character sheet
Gender: Male
Age: 30 years
Partner: Why fall in love when you can fall asleep?

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 11:15 am

Ze zijn inderdaad eerder vettig dan eng, maar ik vind ze geweldig, maar enkel de eerste 3, daarna zijn ze nog goed maar niet meer hetzelfde x3 (Adam Fan For Life <3)
& is er een Scream 4? Ik weet dat ik de 1 gezien heb en den 3, de 1 was goed maar de 3 vond ik echt niet goed. Het verhaal was te ingewikkeld in de 3de, en dat terwijl het verhaal in de 1ste film echt super eenvoudig was.
Natuurlijk heb je ook de films die je nooit wilt zien, en ik ben echt een horror fan en ik hou van gore zaken maar dan heb je The Human Centipede. Die. Gaat. Er. Over. Ik heb die nog niet gezien maar ik wil die ook gewoon niet zien. Niet nu, niet binnen een paar jaar, gewoon nooit.
Films zoals Paranormal Activety vind ik ook goed, en dat doet mij eraan denken dat ik de 2&3 nog eens moet zien. De 4 ervan ziet er echter echt niet goed uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loka Auditore
Class One Mutilant
Loka Auditore

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 19-03-14
Leeftijd : 27

Character sheet
Gender: F
Age: 20
Partner: Music exists to speak the words we can't express.

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 11:41 am

Ik denk toch dat het scream 4 is dat ik liggen heb, ik zal strx es kijken als ik op kamer ben Wink
Saw is idd wel nice, vooral die eerste, als het de eerste keer is dat je het ziet xd
Maar ik denk dat de 4e en/of de 5e van saw niet echt begrijpbaar voor me was, het was iig één van de films die gewoon teveel flashbacks had, en op random momenten weer oversprong naar de games, dus ik snapte er op de duur echt nx meer van.. Ik ben gewoon benieuwd naar de 8e van saw xd Waarin Adam(da's toch die dokter die in de eerste gevangene was eh ? met z'n been) de volgende chainsaw word xd of nou ja, aan de 7e tenminste te zien met dat zwijnenmasker op xd
Ik heb trouwens vorige week, en maandag op school scream 1 gezien, en die was idd wel gemakkelijk te volgen ja, vooral nadat die 2 psycho's dat masker boven haalden xd
Paranormal, vind ik gewoon de max, maar ik vraag me toch af of het nou echt waargebeurde verhalen zijn of niet, want mensen laten me nu twijfelen...
Hoewel ik 1 ding meer weet (nou ja, mee maak) over PA, waar de meesten niet in geloven xd
En ik wil de laatste van PA zien!! hij ziet er zo cool uit
Dan heb ik ook nog van horror, uhm, the haunting in connecticut gezien, onze milieu leerkracht liet deze film vorig jaar afspelen de laatste 2 lessen voor de examens xd die was ook waargebeurd, en ik vond het echt een mooie, helaas zaten we vaak in te veel verlichte lokalen en keek bijna iedereen dus op het pc scherm ipv op de beamer xd
En als laatste waar ik nu kan opkomen heb ik in de kers vaka dan ook the ring bekeken op de laptop, en het was ook wel goed, maar door erna scary movie 3 te zien, waarin het verhaal van de ring dus ook al in voorkwam, vind ik de film nu ook al veel minder eng xd maar jah, dat heb je heh als men een horror film vernaukt door er een comedie film van te willen maken ;s

Btw, waar gaat de human centipede dan over ? Ben weer es benieuwd xd

@Mandy, is goed, ik kan strx ook nog wel 'es proberen op m'n iPod, maar ik beloof niets want ik heb al beloofd aan mensen om strx te reageren op iPod ;s
Terug naar boven Ga naar beneden
http://asenia.actieforum.com
Leigh Stark
Administrator
Leigh Stark

Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 08-03-14

Character sheet
Gender: Male
Age: 30 years
Partner: Why fall in love when you can fall asleep?

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 11:53 am

Adam is de poor guy die dood ging omdat madam Bitch besloot om de sleutel mee in het bad te leggen zodat die wegspoelde. Voor dat haat ik haar. Adam is niet degene die zijn been afsneed, dat is de andere. De acteur van Adam is tevens ook de regisseur van Saw 1,2 & ik dacht ook 3. Degene die nadien zijn gekomen hebben andere mensen geregisseerd. Dacht daarbij niet dat er nog een 8 ging komen maar kan mij natuurlijk vergissen.

Paranormal is niet waar gebeurd, anders zouden ze niet zoveel films kunnen maken. De laatste ziet er daarbij ook zeer onwaarschijnlijk uit. Ze hebben het er gewoon bij gezet om het enger te laten lijken, of zo zie ik het toch. Geloof niet in geesten en dat soort zaken dus geloofde zowiezo niet dat die echt gebeurd waren.

The haunting in connecticut viel wel mee. Heb die ook gezien en zo eng was die niet. Hetzelfde geld voor Mama en The Conjouring, iedereen vind die zo eng maar dat waren die totaal niet.
Van the Ring ben ik geen fan, maar dat komt doordat ik die op mijn 10 jaar ofzo gezien heb en dat was mij niet zo goed bekomen. Sinds dien heb ik die ook niet meer gezien. xD

Dat van THC ga ik even in pb sturen x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Loka Auditore
Class One Mutilant
Loka Auditore

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 19-03-14
Leeftijd : 27

Character sheet
Gender: F
Age: 20
Partner: Music exists to speak the words we can't express.

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 12:18 pm

Ah, thus Adam was die fotograaf/spion als ik me niet vergis ?
Vond het wel geweldig in 1 vd films toen die 2 wijven, ik denk dat ze beide nog aan die praktijken hebben meegewerkt, met elkaar begonnen te vechten xd
Maar wat ik vreemd vind is dat ik geen van de films niet meer gezien heb in korte tijd (ik ga al een jaar niet meer naar m'n pa, en ik geloof dat, als ik in februari niet meer gegaan ben, dat ik samen met hem de films id zomer vakantie bekeken heb, maar dat ik me ze zo nog allemaal goed lijk te herinneren ?? Ah, zal het wel hele coole films gevonden hebben zeker xd

Van paranormal, de laatste die ik zag, volgens mij de 2e, leek die wel behoorlijk echt, maar natuurlijk geloof ik er niet al te sterk in aangezien alles gewoon veel spannender gemaakt word als het op film of tv komt ;s daar hebben m'n stiefpa en ik dan zo'n discussie rond, dat het nieuws ook zoveel spectaculairder gemaakt word, gewoon voor de tv, dan dat het eig is xd
Maar wat ik bedoelde, met m'n vorige bericht, van dat PA gedeelte bij mezelf, is omdat ik wel degelijk geesten of schimmen zie. En dat de laatste die ik zag nog maar een week geleden was, maar ik me toch echt rot schrik, iedere keer als ik iets zie ;s
Dan noemt men je al 'es bij gelovig xd maar ah don't mind..

En net zoals de meeste horrors die ik zie, of gezien heb, vind ik ook THiC veel minder eng nu, vanwege de omstandigheden of wat ik erna allemaal van gezien heb ;s en vooral ook het einde xd (dat ik eerder schattig en zielig vond dan eng)
The ring, ik heb er gewoon zoveel van gehoord, van m'n vroegere klasgenoot waarmee ik dus ook op internaat zat, keek 's avonds op zijn laptop met enkele vrienden naar horror films, en ja, je kunt het al raden, 2e jaartjes 's avonds laat naar horror's laten kijken, in de lift koker, blijkbaar wilden die dus gewoon hun kamer deur 's nachts open hebben staan eh xd
Hij zei trouwens dat the ring echt goed was omdat het een Japanse film was, maar m'n stiefpa en pa spraken hem dus tegen; het is echt geen goeie film als dat ze zeggen. En nu ik hem gezien heb, geef ik toch m'n (stief)pa gelijk hoor, het was niet da 'tie zo eng was eig, tenslotte was er iets van vriendschap enzo ih verhaal, en dat maakt het voor mij al veel minder eng. Vind het nu alleen jammer voor dat paard, dat zo van die boot gesprongen was, wil gewoon niet weten dat ze het echt zo zouden gefilmd hebben...

Nu ik zo m'n uitleg lees, lijken me dit best weinig films die ik gezien heb ;s hnja, ik moet ze ook eerst van youtube kunnen halen eh xd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://asenia.actieforum.com
Sunset Greenleaf

Sunset Greenleaf

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 17-03-14

Character sheet
Gender: Female
Age: 16 years old
Partner: Haha... funny

Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Emptyza maa 22, 2014 9:09 pm

Zo hele verhalen hiero. Goedemorgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Panem Talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk Panem Talk - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Panem Talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 5 van 14Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Daily Talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Never Ending Games :: OUT OF CHARACTER :: Out of character :: Endless Talking-
[/size]